Dagens dag

Idag gick allt åt helvete, vaknade stressade köpte en religionsbok för 469kr. ÅNGEST! fick låna pengar av mamma. Sen i skolan skulle vi göra prov och det sög, jag fatta inget om krishna buddha o hinduerna. Fan ta dom! Måste de göra mitt liv så svårt. Sen begav jag mig hemåt, och väl i tunnelbanan satt jag mitt emot en kvinna, äldre dam, tant dvs. Som hade en stickad tröja på sig och ingenting under, inte ens BH. Snacka om vart min blick drogs direkt. VÄRSTA BRÖSTVÅRTORNA SOM SMÖG SIG FRAM MELLAN TRÅDARNA!

Ja ba onej, försökte glo på mannen bredvid henne, men det jag fastnade på var.. hans FETA paket. han hade tajta byxor som fan och värsta paketet som ba stack fram. Det ville liksom att jag skulle kolla på det. JAg kunde inte sluta glo. VAd vill folk mig, varför är jag så sexistisk. hatar penisar ju! Det e det värsta jag vet.. en jävla snabel som hänger o dinglar. fulaste organet människan kan ha.

iallafall., sen fick jag ångest. Det kom fram en liten chilensk unge o frågade om jag ville köpa majblommor. NEJ skrek jag ganska otrevligt. fick ångest igen. FÖRSVINN ÅNGEST..

Jag som inte hade ätit frukost, lunch, mellis eller någonting, sprang hem vrålhungrig och möttes av - SOPPA

tack kära mor som inte kan läsa mina tankar.

ÅNGESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

tjohej


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahha vilken jävla dag du haft gummsan. Hhahaha du glömde nämna din säng haha. Fult organ.se

2009-04-22 @ 21:03:49
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: Petter

Värdelös dag, och så skriver jag 6ord/minuten snabbare än dig också :(

2009-04-22 @ 22:11:13
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ahaaa! haha. jag tycker det var ett ganska pinsamt klipp. undrar om hon skämtar eller är fullt allvarlig:S hmmmm!



ja, kan tänka mig att folk ljuger lite på datorn:P haha ja lycka till med det!

2009-04-23 @ 11:37:07
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0