FEST SPACE



Igår var det fest! Röj som fan! Riktigt roligt faktist!!! Det bjöds på bl.a. pizza, öl, vin, chips, godis, gurka & morötter med dip.. o massa andra grejer. Fyfan asså tack alla som kom, det va skitroligt att träffa alla och parta lite. Jag hade skit ont i magkatarren så jag skulle gå å vila kl 05:00 men däckade såklart och vaknade inte förrns 12 nästa dag haha,. Idag är det bra,. inte seg alls! SKÖNT SOM FAN! hatar o va bakis o må dåligt. jag mår faktist otroligt bra! skulle kunna köra en omgång till ikväll haha. Men ska nog inte göra det. E fan ekonomiska,.. Men iallafall.

Det e lite riksknas i livet just nu men ska försöka ordna upp det. Hakuna matata!



Idag började dagen med lyxfrukost hos sonia. Det va jag, sonia o sandra. Frukosten bestod av vindruvor, kex och mackor med ost o smör sen oboy typ.. Vi satt ute o åt frukost i tshirt o shorts o solade flera timmar tills solen gick ner. Sen gick jag Sonia och Sandra o grillade i varparängen,. fast det heter tydligen inte varparängen men ändå. Vi köpte kyckling, marinerat kött av nåt slag, baguette, potatissallad, chips o dip, läsk,.. FYfan va gott det va att äta grillat i solen. Vi satt på en filt (Ett påslakan som Sandra tagit hemifrån) hahaha, nej men iaf vi satt på ett lakan o snackade om livet o bajs o sånt.

*
Bilder kommer sen, min kamera har fått lunginflammation typ


Kommentarer
Postat av: Arash den flääshigaste

Känns som dom senste inläggen har bara handlat om Mat o snacks, man börjar fundera :P *host faataass :P

2009-04-12 @ 11:42:58
Postat av: Petter

Däckade du!? Börjar bli gammal eller?

Ofta du inte bjöd mig förresten!?

2009-04-12 @ 16:04:08
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0