http://pttr.blogg.se - this is for you

Min uppfinning - "Försvarsringen"

Anledning - När man går hem ibland på kvällarna så kan det vara lämpligt att ha med sig en tårgas, pepparsprej eller något liknande för att försvara sig om det skulle komma ett äckel. MEN, hur lätt är det att hitta tårgasen i väskan när man väl blir överfallen? Visst man kan ju gå med den i handen, men hur lätt är det inte för äcklet att på något sätt få dig att tappa burken/flaskan. Eller ta den själv och använda den mot dig? Visst jag säger inte att det är dåligt med såna sprejer men hur ofta är man "förberedd" på ett överfall? Därför tänkte jag att man kunde sno en idé från buttericks fast göra om den.

Produkt - En "sprutring", såndär skämt ring som man har på långfingret och sedan är den fäst i en gummibehållare som man gömmer i handen. I gummibehållaren finns tårgas eller likn,. Att få loss en ring som sitter stadigt på fingret det blir en jävligt svår match. och på något sätt ska jag uppfinna så att man kan använda den flera gånger. Att det typ finns någon "påfyllningsgrej" precis som i vissa tändare. Att man fyller på med gas tillexempel.

Inte för att jag tror detta komme rbli succe jag skrev mest ner det för att petter tjatar.. tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det va en skitbra uppfinning fan! jag ska köpa en sån när den kommer ut

2009-04-07 @ 20:28:43
Postat av: Emilia

haha ja va kul men åh vil du bli delägare ??

2009-04-07 @ 20:32:30
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, petter tjatar alltid... Men det låter ju faktiskt skitsmart!!! :D

2009-04-07 @ 20:37:45
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: Petter

Den där petter verkar vara en bra kille!



Men det var ju toksmart, jag trodde det skulle vara någon dumt, det där var ju genialiskt!



Jag kan lätt sponsra massproduceringen av denna produkt!



Och nej, säljer aldrig min pärla, aldrig!

2009-04-07 @ 20:43:45
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0