Livet suger rynkkräm!

Alltså helt fucking  jävla ärligt,. JUST nu sitter jag och nyser o det rinner i ögonen, HEJ ALLA POLLENHATARE THIS IS FOR YOU! jag hatar pollen som en galninggggg, det förstör allt! OCh imorn fyller jag 20.. tjugo jävla år har jag vistats på denna planet, helt sjukt i huvet typ. År efter år efter år.. orkar inte bli gammal o behöva rynkkräm. HATA!

Jag måste lägga upp lite bilder som jag och N tog för 346857693658 sekunder sen, vi va helt jävla asgrymma såre inte sant.. hihihihi

IMORN FYLLER JAG 20 SÅ ALLA VET! KOMIHÅGGGGGGGG .. speciellt Pttr hihihihi



  

Jag är den vitaste på alla bilder hah amen det skiter jag fullständigt i jag e svenne som fan.




Kommentarer
Postat av: marychain

fan mongo va taskig du e du va ju ute å drack i helgen endå även fast "du inte har några pengar"

mongo!!!VISSTERE

2009-04-07 @ 18:34:15
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0