mens random inlägg


jag har mens och jag bloggar nrä jag har något intressant att skriva om fatta. OKEJ!
Jag har bättre saker för mig än att sitta framför datan o ba HEHE IDAG ÅT JAG MAJS IOCH DET VA GOTT!

jag är ute i fina vädret o njuter av livet o fucking orre skiter i datan just nu o ja har inte gjort ett skit i helgen OM ni bryr er. jag har chillat hårt som en fucking orre så arg är jag. jag har pms och ja skiter i okej.

jag är helt boerende av kaffe jsut nu.. kaffe med mjölk och aboslut inget socker för de e så jävla skarrit..


Kommentarer
Postat av: Petter

åh nej! Hånade du mig i din blogg nu!?

"HEHE IDAG ÅT JAG MAJS IOCH DET VA GOTT!" Menar du att jag skriver så!?!



Mina inlägg berör människor ska jag säga dig! va gööör du?

2009-04-27 @ 23:47:23
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0