Random

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emilia
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Goo Goo Dolls - Iris
Beroende av: Skumbad/Badskum.. vad heter det, det som gör att det blir bubblor i vattnet!
Vad tror folk om dig?: Att jag är en bitch som kollar snett
Stämmer det?: Nej för i helvete inte,. Jag känner mig som shrek, han e snäll egentligen men folk glor bara på det ytliga.
Vad säger du för att imponera på någon?: JAG HAR KÖRKORT!
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?: Hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hallå varför svarar du aldrig för??!!"
Var bor du?: Stockholm
Trivs du där?: Njet
Äger du några converse: Yesman!
Sprit, cider, vin eller öl: ÖÖÖÖÖL för fa-an
Brukar du bli för full: Yesman
Vad har du för mobil operatör: Comviq väninna
Är du allergisk mot något: Pollen, äpplen, cashewnötter typ. Och vissa katter!
Har du haft sex idag: Ehm.. Nej?
Hur svarar du i mobilen: "Emilia" om det är okänt nr, annars typ tja hej allå
Vem ringde du senast?: Min kusin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han upprepade att han va ganska dragen haha
Antal timmar sömn inatt: en fet 12a .. 12timmarssömnen e bäst!
Sov du ensam: Jag vet inte, tror det!
Brukar du komma i tid: När jag känner för det så!
När mår du bra: När allt går som jag vill.
När blev du fotad senast: I fredags på tunnelbane perrongen
Vad tycker du om fötter: Bra uppfinning typ men annars nej tack
Vad saknar du: Självdiciplin
Hade du en bra kväll igår: Ja, kollade på "10orsaker att hata dig" och "A guy thing" som man sett hundra ggr,.
Favorit dryck på morgonen: TE
Rakar du benen: Inte ofta, jag är typ omedveten feminist.. tror jag!?
När brukar du oftast gå och lägga dig: På natten
Vill du hellre ha mail än brev: BREV! Finns inget mer spännande!
Har du spytt offentligt: Vem har inte?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka och kissa utomhus!
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Har ångest
Vad använder du för shampoo?: Just nu? El vital by Loreal hhihhi
Hur gammal är du: 20
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Natta, om det inte är henne jag är arg på!
Vilken tid gick du upp idag: 11:42
Har du strumpor på dig nu: Tights.
Är det okej att gråta: Ja för i helvete
När grät du senast: Igår
Har du piercing: Yesman!
Vill du ha barn: Spikat
Solar du ofta: När det finns sol så!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten såklart!
Vilken är din favoritglass: allt med choklad i!
Tycker du om sushi: Aldrig smakat!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: vet inte gul grön brun :S
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja för fa-an!
Biter du på naglarna: Ja när jag e nervös!
Röker du: Inte länge till tror jag .. hoppas jag!
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag rör på mig varje dag om man säger så!
Senaste låt du hörde: Britney Spears - If you seek amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0