Soft chill tarelugnt dagen

Jahaja, då vare "söndag" typ.. Imorn åker N hem, :( sorgligt värre. Men livet e så, man kan inte alltid få det bästa. Men vi kommer nog ses snart igen. Nu lyssnar jag på No woman no cry,. den e faktist bra. Jag satt o "surfade på nätet" idag. heheh jag gick in på aftonbladet, o sen in på klick,plus och sofis mode. BARA FÖR ATT!

Från ingenstans ploppade en bild på Suri Cruise upp, söt som hon är fastnade jag och tittade lite på bilden,. och fick sedan för mig att jämföra henne med hennes mamma Katie Holmes. GUD, lika som bär måste jag säga. Så jag fick en tvångstanke o googla upp två bilder på dem där man ser att dom verkligen liknar. Ville bara dela med mig.,

   

Jag ser ingen tom cruise-gen /anlag i denna prinsessa!!
<3

Kommentarer
Postat av: Petter

"Söndag" ja!

Hmm vad du ska göra... Köp en motionscykel, typ spinningscykel! Det är kul, och du blir fit for beach09! Jag har gett upp beachen tyvärr!



Hmm, du kan blogga, det är kul, gör jag när jag har tråååkigt, som nu! Borde plugga, men öh orka..

Du kan läsa igenom min blogg, finns massa roliga inlägg där!!

2009-04-13 @ 18:44:53
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Det är bara för att du inte addade mig på msn som det är tungt! Fatta jag kunde stöttat dig. Men inte nu nej!



äh vadå, sååå tungt är det inte, jag har mycket mer tunga saker kan jag lova dig! Kanske

2009-04-13 @ 19:02:38
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: fröken elin

hahah ja precis! jag använder ju mig av mitt fejk.smile var dag. minns inte ens hur man gör ett riktigt....typ:P ha en go natt!

2009-04-14 @ 01:04:35
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

tyvärr tror jag den ungen kommer bli en E! THS när hon blir äldre.. med tanke på att hon redan är en världskändis kan det inte sluta väl!!!

men söt är hon!!!!

2009-04-14 @ 10:51:26
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0