Vaseline

Jag älskar en människa, människan som uppfann vaselinet!! BRA TILL ALLT liksom. Just nu sitter jag o smörjer in min feja med vasline för jag har inget annat o göra, o kommer säkert vakna upp som babyfacerumpa imorn. Härligt sickan. Men förihelevet vad ja stör mig på att det inte finns på tub!

Man tar vaselin med händerna:
1. BAKTERIER SAMLAS BÅDE I BURKEN OCH PÅ LÄPPARNA
2. MAN BLIR KLETIG OCH MÅSTE KLETA AV SIG NÅNSTANS!

Men jag älskar ändå vasline, en gång ringde jag till numret som står på vaselin burken o ba HEJ VARFÖR FINNS DET INTE VASELIN I TUB? Dom typ ba ehhh för att det inte finns. Ja ba okej hejrå.. typ så va samtalet.

men iaf. love vasse



Kommentarer
Postat av: Arash den flääshigaste

hahaah fuckin komedi asså :P

2009-04-30 @ 18:48:33
Postat av: muntis

Varför är dom så jävla feta för?

2009-05-01 @ 22:34:06
URL: http://muntis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0