091203

Gårdagens dröm

Jag drömde att jag och Jimmy va hemma hos Sonia och hon tvingade oss att kolla på massa VHS filmer som hennes pappa hade filmat från när hon var liten. I början vare roligt., men efter ett par timmar tröttnade både jag och Jimmy. Men sonia tvingade oss att glo. Det blev skittråkigt och vi bestämde oss för att gå till skolan. Vi gick i samma klass och hade en skitsträng lärare som hette Jörgen. Vi kom en kvart försent till lektionen som skulle vara 2 timmar. Då fick jag och Jimmy kvarsittning en timme, fast inte Sonia. Jag och Jimmy började tjafsa om vems fel det var. Det slutade med att vi satt bredvid varandra helt tysta vid fönstret. Sen vaknade jag av att jag försovit mig till jobbet.

IDAG SÖG DAGEN FÖR ATT: Jag inte fick ledigt på lördag!

___________________________________________________

För övrigt saknar jag N så det bränns, Inte bara N, utan alla andra flickor och kvinnor. Jag saknar mina vänner. Fy sjutton vad man splittras efter skolbyten, jobb och andra skitgrejer. T messade mig om eventuell bowling inom den närmaste framtiden. Funderar på att göra en invitation på bloggen eller fejjan om en bowling kväll men måste spika datum o allt. Förresten suger min ekonomi, och det är ju jul och allt! Sugit som fan! Men aja.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Sonia

HAHAHAHHA älskar när du berättar dina sjuka drömmar.



Det var faktiskt sjukt kul det där nyåret. Vill verkligen att vi tjejer hittar på något igen. Men skulle kännas så tomt utan vår vän N.

Jag bangar inte på något iaf hahaha

2009-12-04 @ 00:58:44
URL: http://lauradarosa.blogg.se/
Postat av: petter

Ja, vi och alla tjejer borde lätt hitta på något snart!

2009-12-04 @ 19:18:22
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0