bASJ

Jahaja, trevlig att råkas!

Nu när jag suttit och funderat ett tag har jag kommit fram till några saker..
Varför ens komma tillbaks till något som gör mig så illa till mods? haha alltså något som får mig att må piss typ o bara dö av ångest i hjärtat. DÅ kan jag nog lika gärna fortsätta min roadtrip genom sverige o typ hitta något kul att göra. Men ekonomin är ett problem. Om någon har en sovplats att erbjuda får ni gärna kommentera!

Jaa alltså, messa med brorsan igår och fick inget utav det. Blev bara avvisad på ett otrevligt sätt. Mamma messa idag också o verkade inte bry sig så palla att jag ska bry mig.. ajja skit idet men aillafall .. jag kanske får sova hos min vän.. som ofta räddat mig i nöden. Hoppas det finns plats för mig iallfall..

Jag saknar min pappa!


rolig grej som ja hörde nyss när två av mina inneboende talade...

H -Jag trodde inte att finanskrisen skulle drabba mig men det har den gjort, det e finans kris hos mig. Jag betalade hyra idag!

N- Ofta det har med finanskrisen att göra!

H -Jaaha ra!

hahahahhaha vi skrattade lite fnis fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0