Brevet till mig själv

Sluta Emilia, sluta vara som du är. Ta dig själv i kragen och visa att du är lite mogen och kan tänka förnuftigt. Nej istället går du runt och beter dig som en idiot. Usch blir du inte äcklad av dig själv? Dina vänner har hittat det som gör dem lyckliga, vissa har flyttat, vissa pluggar och andra har bara ren tur i kärlek o liknande. Vad gör du för någonting som e så jävla bra?! Va?! Jobbar på donken, går ut och super upp alla dina pengar, äter dåligt, sover dåligt.. Uschhh!

Någon jävla gång kan du väl tänka på vad du gör? Du e snart 20, hur ska det bli? När du får gå på systemet? Kommer du sitta hemma o dricka varje dag eller? Det e det jag e så jävla rädd för. Att allt bara ska spåra ur. Jag känner att det e på gränsen. Om Gud finns, kan du inte ta all denna smärta från mig och låta mig leva ett proper rent syndfritt liv. Utan ångest, utan bekymmer. Hakona matata liksom.

Du e bara allmänt dum i huvudet. Om du inte tar tag i dig själv och ordnar upp ditt liv kommer du ångra dig, det lovar jag. Och så kommer allt att spåra.

Undra om det har spårat på sista tiden bara för att N har flyttat till Malmö. Hon e ju som en mamma. Ringde upp henne idag lite halvledsen och ångestfylld för att prata ut. Fick en liten utskällning, det gjorde inte saken bättre men det fick mig att tänka efter lite 

JAG VILL VARA MOGEN SMART RIK SNYGG VACKER PERFEKT OCH HA EN KILLE SOM BETALAR ALLT KÖPER BILAR HUS HUNDAR KLÄDER SMYCKEN O DIAMANTER!!!!


** Vill inte kommentera gårdagen med J, bara att det va jävligt mkt alkohol inblandat**


Kommentarer
Postat av: 21

Ågren...

2009-02-21 @ 05:15:21
Postat av: cotton eye joe

emo

2009-02-23 @ 12:18:36
Postat av: rutger

käften BDMMMMMM

2009-02-23 @ 14:03:31
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: duvetvem

Jag känner precis som dig, när de gäller att fylla 20 och få gå på systemet, kommer nog dricka dubbelt så mycket då...oftast ensam

2009-02-27 @ 11:22:12
Postat av: emilia

tyvärr jag vet inte vem.. men skönt att någon känenr som mig, ångesten tar över mer och mer av mig själv så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. e jätteorolig.., uschhhhh.. :::(

2009-02-27 @ 12:16:23
URL: http://demilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0