"Gravid och lycklig"-känsla?!

Jag såg en tjej idag.. eller en kvinna. Höggravid. Hon såg så lycklig ut, hon hade ett liv inom sig. Undra hur den lyckan känns. Det kan ju inte vara som vilken lycka som helst typ när man vunnit på lotto eller köpt världens finaste klänning, eller när man äntligen vågat göra något man aldrig vågat innan, t.ex. hoppa från hopptornet i eriksdalsbadet.

Nej, där stod jag ett tag och funderade på Gravidochlycklig-känslan. Den ska jag fan uppleva innan jag dör!
_________________________________

Idag hände en konstig läskig sak. Jag stod i Mcdrive som vanligt, och så kommer det en svensk kille, typ 25, ganska söt.
Jobbade för något rörmokarföretag såg jag på bilen han körde. Han tittade på mig jättekonstigt ett tag och log.
Han ba "Har du färgat håret igen emilia?". Där stod jag UTAN NAMNBRICKA och såg ut som ett frågetecken?`
Efter nåra sekunder fick jag fram ett.. "ehm, aa det har jag väl, borde jag känna dig?". Han log lite gulligt och förklarade
att vi hade träffats på krogen men att jag antagligen inte mindes det. Gud vad jag skämdes, men det hängde inte
riktigt ihop, jag minns oftast alla jag träffar på krogen. antingen var det väl någon dålig raggningsreplik eller.. MEN NEJ!
Han visste mitt namn utan att jag ens sagt det, eller burit namnbricka! SJUKT KONSTIGT!

__________________________________

J
är hemskt nyfiken på att få min bloggadress, så jag har lovat att han ska få den ikväll. Snart.., bara jag skriver klart.
Ska jag hälsa något? Nej usch vad mesigt, jag gillar inte mesiga saker. Men J är mesig, fast på ett roligt sätt.
Men gud vad han var mesig förut,. ska inte ens tala om det för då kommer han väl hacka sig in på min blogg och
skriva något elakt om mig! Haha.. Åhh jag sålde ju mina spel på tradera för 51kr.. Och så hade jag skrivit att frakten låg
på 20 kr jag orkade inte kolla upp det. OCH SÅ LÅG DET PÅ 48, SNACKA OM ATT INTE GÅ I VINST NÅGONSTANS!



 




 

Nemen titta va fin bild jag hittade.. Gravidochlycklig-känsla slash familjelyckokänsla-bild






 



Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Vad JAG undrar är hur det känns att smeka en gravidmage haha, never done tror jag.

2009-02-12 @ 12:38:20
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0