Jag och M

Jag och M är faktist bra polare, även fast vi inte hänger varje dag. Men idag gjorde vi det. Fyfan vad det va kul! Vi kollade på SEX DRIVE. Den va asrolig, jag fattade skit 'mkt även fast det inte va svensk text. Haha sen pratade vi om livet, kärleken, brudar och mens. M kände sig som en homosexuell. Det va kul. Vi hade faktist lite djupa diskussioner om livet. Jag kom fram till att M är konstig, ganska så konstig. Jag sa åt M att släppa loss lite, gå ut och leva livet och bara vara. Men jag fick väl inte värsta positiva svaret tillbaks. Mer typ "mm jag ska".

Vi hade köpt cola och godis och pringles chips fan va gott det va. M berättade om sin "bantning" som inte gick så bra, när vi väl låg där i sängen och vräkte i oss chips och pratade me chips i munnen så man inte fatta nånting. M är en bra vän, finns där hela tiden och är en skitbra lyssnare. Jag undrar hur länge vi känt varann, minns bara att vi fick kontakt genom datorn när jag låg hemma i influensa två veckor.

Jag skrattade ganska mycket idag, glömde bort mina andra problem. Hoppas att M också gjordet det, för stunden ialf.. Hoppas att du kan sova ikväll M! Nästa gång vi ses (snarast) ska vi se en skräckis och då ska du följa mig hem för du vet hur rädd jag är haha! Men vill ialf säga tack för idag, betyder mkt att ha en vän som dig. Puss på dig tjockis (va ironisk där). Hoppas du har på dig det vi bestämde,. imorn alltså. haha the hives outfitten.... loveee


Denhär bilden hittade jag, tycker den va rolig. M är den gula och jag är den röda.
Eftersom det blir ett E om du vänder huvudet åt höger, eller om du har laptop vänder den åt  vänster hahah
Där e jag och min vän M!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0