JJJJJJJJJJ


Måste bara ladda upp en asgullig bild på Miss J. När jag frågade om jag fick göra det fick jag ett svar som såg ut såhär "Bara om du erkänner hur kär du är i mig på din blogg".

Åhh Okej, Härmed erkänner jag Emilia, att jag är djupt förälskad i J och att ingenting i världen kan komma emellan oss och våran kärlek. Hoppas du är nöjd nu J.

Jag visste faktist inte att du spelade gitarr, men du gör säker inte det heller. Bara försöker spela gullig på bilden. Aaaaaaawwwwww not. Vi ska ha ett allvarligt telefonsamtal senare ikväll,.

Jag och J pratade om att ses i veckan eftersom våran träff i lördags blev inställd. Jag frågade vilken dag vi skulle ses. Till svar fick jag tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag., Du e för go du! Nej men vi riktar in oss på onsdag eller torsdag tror jag. Måste bara kolla mitt schema först. Så att det inte krockar med något möte eller jobb.

Att han kallar mig "snuttan" är lite äckligt,. Det låter nästan som muttan Och alla vet vad muttan är. För den som inte vet är det ett smeknamn på kvinnans könsorgan. Haha det e typ som om jag skulle kalla J för Slangen eller Staken eller något sådant konstigt, för att inte tala om Menis och Lenis.. LENIS HAHA en LEN PENIS. hahahhaha usch va snuskig jag e men det bjuder jag på.. som min vän sandra brukar säga.( http://marychain.blogg.se )
























Peace

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Hade en festarbekant som jag kallade för Slangen.. MEN det var för att han jobbade med att typ.. göra slangar :S

2009-02-16 @ 13:59:56
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Intressant blogg denna ska jag läsa oftare, vem e han J e han singel eller? kan du fixa nåt om du inte är seriös med honom..

puss

2009-02-17 @ 16:41:25
Postat av: Anonym

J är SINGEL till 100%, fast vet inte om han är så intresserad av någon annan än mig (A)

2009-02-17 @ 17:26:57
Postat av: Anonym

Mitt gossedjur heter snuttan o den e jättesöt

2009-02-17 @ 17:39:50
Postat av: E

VA vilket sammanträffande, ajg kallar mitt könsorgan för snuttan :D:D:D

2009-02-17 @ 18:48:45
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kallar mitt buttran, för hon e sur ofta

2009-02-18 @ 15:52:53
Postat av: E

HAHAHAH ja dör..

2009-02-18 @ 22:44:49
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: marychain

HAHAHAHAHHAHAH lenis penis jag dör jävla kärring

2009-02-21 @ 13:17:34
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0