Lååång helg.COM

Ja, hemma nu iallafall. Jag kom hem från sjukhuset igårnatt helt jävla slutkörd. Värsta migränen. Pappa var kvar med mamma. Farmor hade kommit dit också. Jag hade världens skuldkänslor när jag åkte därifrån men jag orkade verkligen inte! Jag grät lite när jag kom hem, jag var utmattad efter bara några få timmars sömn. Hade ständigt suttit på en stol och ibland gått upp och vandrat  några meter för att sträcka på benen. Sammanlagt spenderade jag 15 timmar på sjukhuset om man lägger ihop fredagen och lördagens vistelse.
Usch! Pappa har fortfarande ont, men han har fått knarkpiller som gör honom lite halvdrogad och smärtfri. Det är ju iofs bra. Men hatar att se honom såhär. Jag kramar honom ofta och frågar hur han mår hela tiden. Han säger att det är OK. Men jag vet ju att han ljuger, det är inte alls OK! Det är mindre än OK! Pappa liten, hoppas han blir bra och 100% återställd snart. Tänker på honom hela tiden, orolig som fan!
Nu är pappa hemma iallafall. Skönt att ha honom nära. Men ändå tryggt förvar att ha honom på sjukhuset. Egentligen om man tänker efter så var det ganska roligt på sjukhuset, det var värsta händelserikt! Ska berätta vad jag såg.

♥ En kvinna som var dement, jättegammal som låg och skrek efter mjölk och brödknivar, Hon var jättesur och hörde jättedåligt så läkarna fick skrika åt henne för att hon skulle höra. Hon låg där ensam i sängen och pratade om allt möjligt typ om vädret, bröd och glasögon. Jag vet att det är dumt att tycka att det var lite halvkul men hon va så vild. Har aldrig sett en så vild äldre dam.

♥ En alkis som tydligen hade ramlat och slagit i huvudet och börja blöda. Han vinglade runt och pratade om fitta och flirtade med alla sjuksköterskor som bara skrattade åt honom. Han vinglade omrking och pratade med mig också men jag bara garvade.. Han var faktist jätterolig.

♥ En jättesööööööt "mormor" som hade vitt krulligt hår som tydligen ramlat framför en bil. GUD jag blev kär ihenne ville bara ta med henne hem och ha henne som extramormor. Hon va så trevlig och söt. Hon va säkert jättevacker när hon va ung. När jag såg henne började jag fundera på hur jag kommer se ut när jag är 85.. Hm..

___________________________________________________________________


Iallafall. Igår skulle jag träffa J ju! Men eftersom jag kom hem ganska sent och hade världens migrän attack så sa vi att vi skulle ta det någon gång i veckan. J hade match idag kl 9 på morgonen typ så det var nog lika bra att vi sköt upp det. Men ändå så jälva tråkigt för jag hade sett fram emot det hela veckan! Men så kom ju andra saker omkring. Men vi pratade i tel igår ett tag innan jag somnade. Det kändes bättre på något sätt. Att inte vara helt själv hemma. Utan att ha lite sällskap iallafall. J gör mig glad på något konstigt sätt, jag sa det igår.. Hahaha men iallafall, nu får jag säga det igen. Whatever!

Ibland undrar jag vad folk ser hos mig? Jag är ingen speciell, jag är inte rik eller känd. Varken perfekt eller modell. Jag ser mig själv som otrevlig och idiotisk ibland. Undra vad J ser hos mig som vän. Hm..

Återstår att se/undersöka haha. Jaja fika nu med farmor och resten av familjen (dock inte pappa) han har ont och mår illa. Uppdaterar senare,

Love

p.s. en bild på njursten, hade tvångstanke att lägga upp så att jag själv fattar vad det egentligen är!! Lite halvnaken man på bilden hahahah





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0