Malmoe

Anlände i onsdags, med flyg.. jag och N. Det gick faktist asbra att flyga tog bara 55 minuter ävenf ast jag var nervvrak.. det var hon också.

Vi satt och höll i våra händer hälften av resan och de blev lite väl svettigt måste jag säga. Vet inte hur eller när jag ska åka hem men troligen inte flyg själv. och ABSOLUT inte tåg. Tror jag tar nattbuss på typ 10timmar. Skiter i ..

Pallar inte egentligen, vill inte komma hem till allt. Allt knas., vart ska jag ta vägen? ingen aning.. men det ordnar sig väl. Men vart ska jag tvätta? duscha? .. problemet löser sig nog..

Vi har varit i malmö stan och handlat. jag gjorde av med massa pengar på onödiga saker.. väska skor blablabla men ajja. det får bli så ibland. Jag trivs så jävla bra här med N och hennes kille. Det e sååå sjukt. Vill aldrig åka hem men kan fan inte vara här länge till.. känner mig som en inkräkatere i deras fina hem.

Kanske lägger upp bilder sen . Jag kommer gråta floder när jag åker, för då kommer jag inte träffa N på typ 1,5 månad. Shit... hon är typ mitt allt, det enda jag har just nu. Min familj. det är vad hon e..

Idag ska vi nog hitta på något kul. först gå till systemet o så. sen hem o laga mat o dricka lite öl tror jag..
vet inte riktigt. Men bloggination senare.. måste vara soc nu.

Puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: marychain

emilia du behöver inte oroa dig, det är bara att bo hoss mig, fast om soc kommer över så måste du gömma dig!! bara komma och gå som du vill mi casa su casa you know!!

2009-02-28 @ 11:49:59
URL: http://marychain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du aldrig funderat på att din vän "N", har på ett sätt lämnat dig? Ni har varit bästa vänner föralltid och säkert pratat om att när vi blir stora ska vi göra si och så, men ändå bestämmer hon sig för att flytta med en kille hon haft i dryga ett år. Känns det inte som ett svek?

Tycker jag iaf.

2009-03-01 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0