Man ba hej

Jahaja, jag gjorde ett test på aftonbladet som tydligen skulle visa hur gammal man blev.
Man ba hej 93 år hahah det e fan skitbra, men vet inte om jag tror på det. några av frågorna va typ:

- Är du vänsterhänt
- Har du två döttrar
- Är du sexuellt aktiv
- Spelar du sällskapsspel


Jag tror inte riktigt att dessa frågor har med saken att göra. OK om alla frågor var baserade på livsstilar som innebär alkohol rökning motion kärlek osv. Men aja får väl se om jag lever tills ja blir 93 eller om jag blir påkörd av en lastbil och alla mina organ mosas och sprids ut på en smutsig motorväg där ingen orkar stanna och städa undan utan bara fortsätter köra på mina mosade organ. hm intressant fråga,


Imorn bär det av till Malmoe, Nervvrak som vanligt eftersom vi ska flyga. Man ba ahhhh! :|
Men aja det e typ bara 55 minuters flyg,. helldre det än att åka x2000 fan. Kommer troligen hem på måndag,
har inte bokat hembiljett än men aja. ÅHH jag är så jävla irriterad som in i horan. Jag va på semester i Januari och jobbade typ ingenting. Fick ut ca 2 lax efter skatt. 2 lax dvs..4 rödingar.. för i helvete.. nu måste jag leva fett ekonomiskt hela måanden pallar inte.......... adhd adhd adhd jag har motionerat värsta mkt idag.

Gick från sätra till bredäng imorse halv 9, sen gick jag till centrum och åkte tunnelbana till vårby gård.
Därifrån gick jag typ en k vart till jobbet och sen en kvart tillbaka och sen åkte jag hem och gick från centrum hem.

Jag tycker det e bra iallafall. Igår promenerade jag också mkt. Jag och N försökte göra inbrott i min källare HAHA!
No comments for that .. men iallafall bloggination later alligator..

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Ja om du blir påkörd spelar det ju liksom ingen roll hur många sällskapsspel du spelat i ditt liv! X)

2009-02-26 @ 11:08:19
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0