Mys mys daaagggg som fan

Man ba hej.. Idag vare stress morron, ja stack iväg me LAGADE BILEN till skärholmen (skhlm hehe) där jag köpte present till N. Sen åkte jag till D på bageriet i centrum och köpte två socker bullar. När jag kom hem vare lite stress för jag skulle ju fixa presenterna. Jag köpte ett skitgulligt halsband med en grön fyrklöver på som ger tur, en till henne och en till mig. De symboliserar på så sätt både tur och våran vänskap. Bästa, Och sedan gjorde jag en tavla till henne. Hon tyckte den va skitfin.. Hehe jag blev lite stolt typ. Vi satt o fikade med sockerbullar, te och chokladkex typ de va skitgott sen gick vi ut o rökte några cigg haha.

Jag älskar min vän N, usch kan inte ens beskriva  med ord!! Paparazzade såklart lite, vi blev bleka o fula men det gör inget för vi e vackrast i världen tillsammans haha..  

  
  


Ikväll ska jag träffa J, jag är lite nervvrak. Fattar inte varför. Kanske för att jag inte vet vad jag ska ha på mig elle rhur jag ska ha håret, eller bara för att vi inte setts på typ 4år. Shit! Galet typ.. Hoppas inte han läser dethär då kommer han mobba mig för attt ajg e nervös. Uschh hahah Nej men hoppas det går bra, . det blir Wokhouse iaf. På regeringsgatan, mysigaste stället just nu! På den listar ligger tätt efter Wokhouse nämligen Fridays kungsträdgården. MYYYS! Vi va ju där i tisdags vi brudar, och småfirade N, hon fyllde ju då! Tror itne jag skrev något om det tidigare. Men de va sååå mysigt! :D

Jajaja usch nu måste jag göra nåt med mitt liv,.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Partyhattar! Det är SÅ ett kalas ska se ut! :)

2009-02-20 @ 13:03:49
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: marychain

naaaaaaa vad söta!!!!!!

2009-02-21 @ 13:18:25
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0