På bättringsvägen..

Ja, jag har ju klagat över nästan allt på senaste tiden känns det som. Igår var nog värst, hade värsta mensvärken och låg i sängen och frös, håller på o bli sjuk.. Var verkligen down at the bottom eller hur man säger. Jag ville prata med någon,.

Det fick bli J, Åhh vad vi pratade. Om hemorojder, livet, hur mkt allt sög och alla hjärtans dag. det kändes verkligen skit mkt bättre efter att ha pratat med J. Vi ska nog hitta på något på lördag (14e feb, alla äckelhjärtans dag). Bara för att vi inte har någon o va kär i o va med o mysa med. Vi ska nog supa oss asfulla på något billigt ställe. Haha,. Nej men usch nu har jag försökt att bli lite mer positiv. J antydde flera gånger om hur negativ jag var, och hur elak jag var mot mig själv. Fast J skrattade mest åt det jag sa, även fast jag var fullt seriös. Jag berättade om min helg,. och att jag hatar fest.

Det var iaf skönt o prata,.. tack så mkt J, vet att jag varit årets bitch på din lista i 4 år. Men hoppas du förlåter mig. hahah
Du vet att ja tycker om dig o det e inte meningen att vara dum i huvudet ibland.. Bless you!

ska iväg till MCCCCCCCC DONALDS nu och jobba. Orkar inte, min mensvärk dödar mig inifrån. Men jajaja
slut på klagandet. iväg nu sisådär.. Jag sålde mina nintendo spel idag på tradera för 51kr wohooo.. lite rikare.

FATTAR INTE HRU DET KUNDE BLI MINUS.. HATA!!! hahaha men jaja nu ere väl typ -20 kvar när människan fört över 51 kr på mitt konto så det e väl iaf nånting.. hahah sugballe pengar

PERSONKONTO                                                                              -71.00 SEK
KAPITALKONTO                                                                                   0.00 SEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0