Pain natt!!

Alltså FYFAN! Denhär natten sög hästballe! För det första hade jag världens magont på grund av min jävla magkatarr som vägrar ge med sig efter 2 år. Låg och vände och vred på mig av smärta. Och när jag nästan äntligen somnat av utmattning fick jag sms från G. VARFÖR? Vi (rättare sagt han) bröt ju kontakten med mig på ett underligt ovanligt sätt. På inga som helst grunder. Och då.. vid halv två började sms tjafset. G ville tydligen bara säga att han tänker på mig och att han fortfarande va sur. (fast han sa det i lite elakare ord). OCH?! Det va han som bröt kontakten med mig, åhh irriterande!
Jag skrev flera gånger att han skulle sluta smsa men vem gav inte upp OM inte han! Usch, efter någon halvtimme eller så fick jag slutligen ett sms där det stod "M". Ett argt "M" är väl inget att svara på tänkte jag, och somnade direkt!

Men OM jag inte vaknade en timme senare av att det lät som om det var krig utanför mitt hus. Det lät verkligen som pistolskott och jag blev skiträdd och glodde ut genom fönstret i mörkret. Stod där i 20 minuter utan att se något.

Gissa vad det var??! EN IDIOT TILL BREVBÄRARE! Han hade bestämt sig för att ta sin privata bil och köra mellan varje  hus och dela ut DN. En liten rutten toyota corolla. Helt dum i huvudet. Han körde inte tyst heller utan gasade på som in i helvete mellan varje port typ. Och smällde igen dörrarna när han gick ut o in i bilen. DET VAR DET SOM LÄT SOM PISTOLSKOTT! Så jävla störande. Sen äntligen vid halv 4-4 somnade jag. Utan en tanke om att farmor skulle komma o fika hos oss kl 10.

Ehh, vem försov sig om inte jag!? PINSAMT! Fast iofs är jag och farmor typ bästa vänner så hon förstod haha.
Jajajaaaa har proppat mig full med mediciner nu så har inte ont längre,. i magen alltså. haha hoppas det håller sig såhär resten av livet.. Nu måste jag gå och vara social med farmor Lena.

See u later alligator



Kommentarer
Postat av: emilia

visst,

jo asså gå in på kodmallar och där klistrar du in koden, sen kommer den upp på sidan.men eftersom att våra bloggar sklijer sig ifrån varandra så kan jag inte riktigt säga vart,då måste jag se det framför mig(:

2009-02-09 @ 15:59:20
URL: http://emilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0