Rihanna misshandlad

Bilder på rihanna har släppts efter att hon blev misshandlad av (ex?) pojkvännen Chris Brown, fattar inte hur man kan slå den man älskar. Antingen har han någon störning eller så har väl hans mamma inte lärt honom det. Gud vad hemskt titta bara på hennes vackra ansikte, helt sönderslaget. Mår dåligt när jag ser detta. OM hon stannar hos honom kommer jag gråta. inombords! Undra vem som e så dum o lägger ut bilderna på henne efter misshandeln? Kan ju itne vara någon normal människa precis.. usch! Hoppas hon tar en break från allt sjungande o sånt nu ett tag. Men jag kan inte sluta längta efter ännu en världshit! You go girl!

Polisens bild på Rihanna.



Kommentarer
Postat av: marychain

saknar dig satana perkele

å vem fan bryr sig om rihanna när jag existerar det är jag som e häftig inte hon HAHAH....

2009-02-21 @ 13:22:08
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0