Ryck i ögat!

Viktig info!! Jag har fått ryck i ögat/ögonfransarna, sådär ni vet som man kan få ibland, när det känns som helt ögat darrar och när man kollar i spegeln så missar man det oftast!! Åh har haft det skitlänge nu,! Den som vet vad det heter kan väl säga det. Lyssnar på Beyonce - Halo. Den e bra.

Ligger i sängen just nu, väntar på att J ska ringa. J e i en taxi nu tror jag, på väg hem från jobbet..Förresten, jag var ju ganska elak igår när jag skrev om mesig-heten osv. Så nu ska jag väl be lite om ursäkt för det. Dont kill me,. Usch nu är jag trött, ska upp tidigt imorn. Farmor kommer och hjälper mig med plugget!!

SHIT! GLÖMDE HELT BORT! SKA JU TILL TOM TITS IMORGON MED FARMOR! HERRE JISUS KRISTUS, DÅ MÅSTE JAG VERKLIGEN SOVA NU! SKA UPP TYP 9.,

(Vi ska dit av vetenskapliga skäl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0