SAKNAR!!

Saknar min vän så mkt SSSSSSSSSSS kom hem från götet så vi kan hänga o dricak tills vi inte minns något, jävla ragata kärring. Hämta hit palme så bor ni hemmos dig istället hahah :(:(:( JAg måste berätta om min grej som vi köpte tillsammans dendär dagen du vet haha pallar inte skriva offeciellt .. men kom hem bara. SNARAST! annars skickar jag något til ldig från tradera hahah så du måste gå hem o kolla vad det e.. Praise the lord mama!

"ELECTRIC VOICE OCH JANEEEE IN THE HOUSE OF PAAAAINNNN" hahahahaha :D





Kommentarer
Postat av: marychain

HAHAHHAHA asså emiia jag dör av garv åt din blogg förutom det sorgliga brevet till dig själv, inget av det där stämmer det vet du, du är jätte fin och jag är glad att ha dig som mig vän :)

å jag dör av garv åt din head line

DEMILIA utan D HAHAHHAHAHAHAHAH kärring

2009-02-21 @ 13:19:52
URL: http://marychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0