stresspms

Idag har jag skrikit åt allt och alla, tack vare min vän Patrick Mustafa Salim (PMS haha ville skoja till det lite). Nej men jag hatar PMS , Premenstruella spänningar. Alla måste nog hatar mig just idag,. min huvudvärk har varit med mig sens jag kom till jobbet vid 4.. och inte gett upp, klockan är nu 23:21. HEMSKT!

Det hände en grej idag, en konstig komisk läskig sak. Jag stod utanför skärholmens tunnelbanestation och pratade i telefon med N medan jag väntade på tunnelbanan. Vi pratade ett tag och jag tog en cigg. Det var typ 4 minuter kvar när jag plötsligt blir strypt av någon bakifrån. Jag ser händerna på personen, de är mörka. "Känner jag någon mörkhyad person som skulle ta stryptag på mig i skärholmen?" tänkte jag fort. Jag drog mig loss och vände mig om. Där stod en helt okänd kille, typ 16 år gammal och skrattade. Jag var i chock. Kunde inte prata eller röra mig. VEM VAR HAN?

Han såg på mig en stund och blev genast rädd! Han ställde sig på knä på marken och bad om ursäkt flera hundra gånger kändes det som. Han försökte förklara med darrig målbrotts röst att han trodde jag var hans tjejkompis. Vi va tydligen "fett med lika". Hm.. han gick sakta bort från mig och jag stod bara och tittade, sa inte ett ord. N som fortfarande var med mig i telefonen ropade på mig och frågade om allt var okej. "det lät som du tappade telefonen i marken?!". Det gjorde jag faktist inte, men det var en konstig händelse dethär.

Uschh.. Nu är jag hemma i tryggt förvar och ska väl snart ta en treo eller något som gör att min huvudvärk går över.
Sedan ska jag väl lägga mig och titta på Cold case.. Och sen CSI NY.. och sen nånting tråkigt säkert.. haha lyckades ta ett foto som beskriver mitt stress pms humör. Jag vill inte synas, jag är irriterad kan inte hålla kameran rakt uuuuuush







piz


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Dagen innan jag fick min mens sist så satt jag på MSN & kände att jag störde mig på nästan varenda jävla kotte som skrev till mig.. allt folk gjorde var sjukt irriterande! Så jag gick från MSN för risken att ilskna till på nån oskyldig var stor :D Så kom mensen.. Överraskande att det var PMS lixåm X)

2009-02-11 @ 11:36:12
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hahaha, JA det är hemskt!! Jag får gråtattacker och vill DÖDAAAAAAAAA hahaha fast jag gör ju inte det.. men uschh kul att ja har en pms vän iaf hahah

2009-02-11 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0