"tillbaks på ruta ett"

Allting känns konstigt, lite meningslöst faktist! Ända sens N flyttade har en tomhet vistats runt om mig och inom mig!
Jag känner mig som en vilsen själ typ. Jag försökte hålla mig borta från skit alkohol som bara gör att man blir dum i huvudet,. Men vad hände?! hamnade ju på ruta ett igen. Jag hatar fest och alkohol, ska fan bli nunna! Helt seriöst!

Man vaknar upp nästa dag o ba shit vad fan hände igår egentligen, och så lever man med ångest i ett par veckor för den helgen. Och sen händer samma sak igen! Jävla alkohol, önskar jag va typ 14 och inte fick gå ut på krogen. Man va tvungen att vara hemma till en viss tid. Och mamma hade sten koll på om man gick till skolan eller inte.

Man kan säga att N var min mamma. N såg alltid till att jag klädde mig rätt, åt rätt och kom hem i tid. Saknar det! Verkligen, längtar tills N kommer och hälsar på om 3 veckor. 3 veckor e väldigt lång tid! Men aja, det är väl bara att stå ut.

Idag hatar jag nästan allt! Det blir nog bättre imorn, antar jag, hoppas jag! N kom hem snart!
Det är just nu i såna här tider på året man behöver en sån som dig! Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0