Tom tits SLASH Huddinges akutmottagning

Jaa, igår var jag med farmor på tom tits, fyfan vad kul det va. Kände mig som ett litet barn där jag sprang omkring bland alla konstiga experiment och saker. Det e så jävla härligt med tomtits för man kan få vara barn hur länge man vill. Gjorde såp bubblor och lekte med spiktavlor och gick in i mörka rummet som jag fortfarnde tycker är läskigt haha. Men vi åkte ju dit i syfte för att studera människokroppen och det gjorde vi. Gick asbra!! Jag lärde mig skit mkt om njurar och senor och muskler o sånt.. Va där i tre timmar sen åt vi en toast var och vatten. (KRANVATTEN) det gick på 120 spänn. helt stört. Inträde för 2 pers 400 spänn. ville jag gråta eller ej??!! Men sen åkte vi hem, eller farmor skjutsade hem mig..

Och när jag kom innanför dörren kände jag direkt att något inte stämde,. Jag letade efter min mamma,pappa eller brorsa. Hittade ingen. Sen öppnade jag toadörren och där låg han. Min macho harley davidsson coola pappa och typ grät av smärta. Mitt hjärta ville brista fyrahundra94 gånger. Mitt hjärta gick i 320. Lugn lugn lugn!!

Ringde 112, de kom, jag åkte med, han lades in, fick knark, blev hög, mådde skit.
Nu vet jag inte vad som kommer hända. De tror att han har njursten. Akut njurstenattack.

Vem vet? Uppdaterar sen

Puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att du har blogg emiliiaaa=D



men fyfan, de som hänt med din pppaappa. :(:(:( Hoppas han mår bättre nu:)

2009-02-19 @ 23:18:09
URL: http://blondingullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0