Why me?!

Alltså det är helt jävla sjukt jävla kul hur dagen bara kan gå från dålig till värst på några minuter!
Var på väg till jobbet med gamla forden ♥.. Märker snabbt att parkeringsbroms/varningslampan lyser rött.
Jag ba "vafan har jag glömt att dra ner handbromsen helt eller?" Men icke sa nicke,. Åkte till jobbet i 30km/h
Tog mig väl 25 minuter att komma fram (en sträcka som vanligtvis tar 6 minuter). Jag va sur, jag va sen och
ingenting var bra! Kom fram och ringde min farbror Ricki. Han sa att bromsoljan antagligen var slut. Ja men visst
självklart, som om det inte kunde bli värre. DET GICK INTE ATT BROMSA!

Fick åka hem efter jobbet i typ 20km/h tog väl en halvtimme eller så. Bromsen fungerade inte alls! Läskit värre.
Blev asrädd när jag kom till korsningar o så. Kom hem och pappa kollade. Hm hm röret där bromsoljan ska gå
till bromsarna var av, helt rostigt och helt av! Från ingenstans. Kostar skjortan att laga på verkstad,. Så nu står bilen
och bara längtar efter att jag ska köra den.. det lovar jag!! sug sug sug! Jag orkar inte åka kommunalt.

Bortskämt jag vet hahaha men vafan iaf nu blir det kommunalåkning i någon vecka eller två. BUHUUUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0