!

Jag har varit ute o rest, i mig själv, i mitt sinne och min själ. Därför har jag inte bloggat. Jag har ingen mobiltelefon! Jag har åkt på en resa med ändamål att hitta mig själv. Jag har semester fram tills augusti nån gång så hoppas jag hittar vad jag söker innan det. Frågor om vilken ras Leo är har jag fått. Svar: Amstaff, Rottis och Labbe.

Jag har även
blivit getingstucken på foten.
varit på landet ett tag.
rensat Leo på 24,5 fästingar.
skrivit brev.
ringt vårdguiden, SJ och veterinären o frågat onödiga frågor.
blivit pank som fan.
inte bloggat.
inte varit social mot nån.
funderat på att åka till landet själv med leo.

När vi kom fram till landet en dag förra veckan tror jag, så märkte jag att jag glömt 3578 saker hemma! Bland annat superviktiga mediciner och leos mat! Så jag satte mig i bilen och åkte tillbaks 1 timme till sthlm för o hämta två grejer o sen tillbaks. sjävlklart var det i rusningstrafik så det tog typ 4 timmar. nice.

nu ska jag bloggpausa lite! pallar inte skriva om fashionister o coola grejer eller onödiga saker typ som att jag har ätit nudlar typ. för det e det enda jag levt på i hundra år nu.. men aaja det funkar.


Kommentarer
Postat av: Petter

Ta mig med till landet! Seriöst!!

2009-07-23 @ 22:49:20
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ooh hate you right back!! höhö not 8) näää du, jag väljer ut dom bra bilder. om vi tar tex 200 bilder så blir jag bra på fem kanske. det är dom ja lägger upp. sånna odds har jag vetttööö. jag mår görbra, åker till cypern om fem timmar, wiiiiie!:D::D:D själv? ha så kul hemma i regnet:P

2009-07-24 @ 12:11:13
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Petter

Såklart han finns på riktigt! Han lever också! Är mitt husdjur typ! Lite seg när vi tar promenader dock. Typ som om han inte kan gå..



Åh, blev taggad nu! Ser framför mig typ alaska, med grizzlybjörnar och enorma berg! Är det så ditt land är? Isf vill jag med! Bring me!!!

2009-07-24 @ 18:36:23
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Emilia

Holaaa snygging:)



krya på dig. min mens tog slut igår skönt som fan :P



puss puss

2009-07-27 @ 15:31:19
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0