JB

Jaha då var det konstaterat att Jonas Brothers biljetterna ligger på 2200SEK! Och nu undrar jag bara VART I HELVETE SKA JAG FÅ TAG I SÅ MYCKE PENGAR? Jag vill och måste gå, med "Özz". Och se dem, speciellt Joseph "Joe" Jonas och Nicholas "Nick" Jonas! Men Kevin också självfallet! Och alla deras låtar! Uschhhh ågren i hjärtat!



Back to reality! Idag började det med fint väder! Härligt sickan! Men det börjar se lite ruttet ut nu. Jag som tänkte ha klänning o allt! Fan ta dig däruppe,. väderguden! Igår såg jag baksmällan, fyfan va den va rolig. Helt onödig störd men så jävla bra o får-inte-missa-film! Snart ska jag till N med Leo o vi ska typ bada eller leka eller nåt .. vet inte!



Jag har blivit rejält jävla as dålig på att skriva i bloggen. Antar för att det är semester och sommar. Och för att jag inte gör ett jävla skit! Jag har typ i genomsnitt kanske 1 läsare om dagen och det är DU! (nu kände sig alla speciella) HAHA torr humor som jag har.. Nej men jag har faktist köpt nya skor fårn Din Sko för 99kr.. de va på rea! HIHI SALEEEEEEE .. i love sale.. men aja jag ska frösöka hitta nåt bättre o skriva om!

Förresten. en dag visste jag inte vad jag ville äta så jag la fiskpinnar på en ungnsplåt och sen korvbröd som jag marinerade med vitlök och sen riven ost på! Det jag inte tänkte på va att jag skulle ta ut korvbröden innan fiskpinnarna. Så de blev bränt! :( misslyckaaaaaaaaaaaat!

Puss ok rammmm

Kommentarer
Postat av: Petter

Du är ju sämst i köket! Tur att du inte jobbar på en stor restaurangkedja eller så! Baksmällan är bäst!



Puss ok ramm!

2009-07-13 @ 21:14:15
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Jag vill fan också vara full!! Är alldeles för nykter nu och ska till jobbet, aweseom! Kom med donkenmat till mitt jobb om 4timmar, bra, tack! Plusmeny vill jag ha, då får man coola glas!

2009-07-14 @ 06:15:41
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0