Things to tell!

Män är skit! ALLIHOPA, förutom kanske 1% och dem är upptagna eller bara disgusting! Det finns så konstiga människor, en av dom är jag! Garanterat! Jag är nog den mest konstiga någonsin! Men när jag ser på andra konstiga människor kan jag inte hjälpa att jag frågar mig själv, är jag sådär jävla korkad också?! * Undra om jag e schizofren? För jag tycker allting suger samtidigt som allt är så bra! Alltså, jag är glad över att jag har så underbara vänner och att jag inte lever som de gör i fattiga länder. Men samtidigt hatar jag det! Jag vill ha action i vardagen, jag vill att något drastiskt ska hända mig! MEN NEJ, fan ta allt! Usch nu låter jag konstig .. men aja! Jag e konstig, fan ska man göra liksom!?


Kommentarer
Postat av: Petter

Män är skit!!!



Jag håller med där, allt är bra och jag är glad att jag inte lever i ett fattigt land och mina föräldrar lever och allt det där. MEN! Jag skulle vilja att något stort händer någongång i mitt liv. Typ att alla blir zombies, det vore coolast men ändå lite läskigt.

2009-07-14 @ 20:49:59
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Teamet

Hej,

Vi har precis startat en ny blogg som handlar om det övernaturliga. Titta gärna in och om du har varit med om något övernaturligt så vore det kul om du ville berätta. Ha det så bra.

2009-07-14 @ 21:07:25
URL: http://landningsplatsen.blogg.se/
Postat av: Skinhead Barbiedoll

åk karusell! wieeee action!

2009-07-18 @ 09:50:20
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0