Bizniz

Jag har MASSOR att göra och massor att tänka på, först o främst kommer Natta på fredag förhoppningsvis. Eller fredag natt då, eller aa något sånt. OCH DET MÅSTE FIRAS! Inte nog med det så har jag även dessa grejer att tänka på:

- Köpa studentpresent till min kusin (PANK SOM IN I SATAN)
- Vaccinera Leo (PANK SOM IN I SATAN)
- Ringa folksam, facket, läkaren och mormor.
- Kontakta min skola ang betyg (hehe)
- Städa mitt rum & hela lägenheten
- Tvätta kläder
- Skicka alla tradera grejer
- Jobba
- Betala försäkringen (PANK SOM IN I SATAN)
- Betala av lånet ( PANK SOM IN I SATAN)
- Och massor av andra utgifter/uppgifter som måste göras.

*PANK SOM IN I SATAN = för att uttrycka min sorg om min tomma plånbok!

Hm, men ska försöka hitta på något sätt, kanske SMSLÅN? eller inte., isåfall får det vara en desperat utväg!
Nu ska jag gå o äta frukost, för andra gången hahaha, no comments. puss o krammm

Kommentarer
Postat av: Petter

Men ååhh, ofta du har ätit två frukostar innan jag ens ätit en!

2009-06-02 @ 13:04:33
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Anonym

pantbank

2009-06-02 @ 19:36:55
Postat av: Emilia

men jag har inget att panta :O

2009-06-02 @ 20:11:44
URL: http://demilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0