Det bästa!

  
 

Medans vi ligger o steker i solen i bikini med cocacola light så springer de runt och leker kull eller typ wrestling fan vet jag men det e jävligt sött! Och när Leo inte orkar så ställer sig Athena o petar på honom typ "hallå, vafan kom o lek da,?!" Mina favorithundar alltså! Så bäst! Snart beger jag mig till worket! Sen ska jag nog skimma. S åkte till juggan i tisdags, det känns lite tomt. Men det e tydligen värsta ovädret där så, YES! skadeglad som jag är haha! Imorn blir det grill o krök med gamla vänner. Får inte glömma kameran som jag BTW hittade! hahaha XOXO GOSSIPGIRL not

Kommentarer
Postat av: hilda

så sjukt söta hundar!:D

2009-06-26 @ 00:03:54
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0