Intressant

Tänkte komma med intressanta grejer, NOT. Jag hade absolut ingenting att göra så jag låg o kollade efter fula namn i almernackan! Herremin gud vilka namn som kom upp.. typ Axelina, Berthold, Rakel, Öjvind, Bartolomeus, Brynolf. MEN! jag gick ett steg längre imorse, och tänkte HMM undra hur ma nser ut om man heter sådär. Så jag GOOGLADE SJÄLVKLART!  Tänkte nu bifoga lite bilder på folk som heter såhär..

       

De står skrivet i ordning för den som e nyfiken haha från vänster börjar man då sen går man åt höger sen ner å från vänster sen till höger. Så tjejen i porrr positionen e Axelina o sista mannen "bonden" me glasögon e Brynolf. Jag gillar människor punkt slut


Kommentarer
Postat av: Petter

Va lustigt, alla dom namnen är mina mellannamn..

2009-06-08 @ 16:29:26
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0