Jag gick under jorden!

Detta är det hemskaste som hänt mig på jävligt länge må jag säga. Jag går in på vivo för att komma till posten som nu ligger inuti vivo. Jag ska posta ett brev, jag gör det, betalar och allt är klart. Min bror och hans kompis väntar utanför med hunden. Jag går ut, Min brors kompis är borta. Han hade tydligen gått in för att leta efter mig. FAN DÅ! Så bar det in i affären igen för att leta upp honom och få honom att komma ut. MEN DÅ! NÄR JAG HITTAT HONOM OCH GÅR UT UR AFFÄREN. SÅ PIPER DET OM MIG! EN ÄLDRE MAN MED RÖD PIKE SKJORTA SPRINGER FRAM:

MAN- Ja hörre du, skulle du kunna öppna väskan?
JAG - Ehh aa visst men jag har inte tagit nånting!
MAN - Hehe nejrå det tror jag inte (falskt leende)
JAG - Kolla igenom min väska om du vill (röd i ansiktet)
MAN- Nej du kan göra det själv.
JAG- (rotade igenom hela väskan tömde fickor och kände i BHN)
det finns inget där jag lovar, vad ska jag göra nu då???!! (desperat)
MAN-  Jadu, är du säker på att du inte har något?!
JAG- Men JA, jag skulle posta ett brev.
MAN- (tittade snett) Okej, du får gå!
JAG- Tack! (skämdes som fan alla i affären glodde)

SKA ALDRIG MER GÅ IN I VIVO AKA VI-BUTIKEN I BREDÄNG CENTRUM!


Kommentarer
Postat av: Petter

Oj...Sånt där drömmer man mardrömmar om ju!!



Hade dock varit kul att se dig göra det där!

2009-06-02 @ 22:44:23
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0