pix

 

Ja det sägs ju att morsdag är en bra dag, det var det. Jag satte på mig min klänning och så gick vi ut o åt grekisk mat som va så jävla gott men jag orkade inte äta upp något så jag bad om en doggybag, servitrisen tittade jättekonstigt på mig och jag förtydligade att jag inte orkade äta upp maten och frågade om de hade någon låda man kunde ta med resten i, hon log nickade och kom snabbt tillbaka med någon frigolitgrej. Nu väntar maten på att jag ska äta upp den! Sen en bild på leo från idag när vi va ute på ängen, han gillade det hihihi.

tjingeling, dra åt heleveteet

Kommentarer
Postat av: Petter

Fyfan va cool du är som tar en doggybag! Jag har tänkt det massor, men aldrig vågat fråga. Skulle säkert bara råka säga doggystyle, det vore rätt så pinsam felsägning!

2009-06-01 @ 22:35:41
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0