typ från wednesday eller nåt.

Ja, dum som man är var man o ölade i onsdags, Men hade jävligt roligt. Har lite crack bilder o visa haha garva inte! Spec  inte du, face! Men iaf, det va riktigt roligt vi va hos Terror och chillade sen skulle dom på skiva så N drog med mig till stan. Det va härligt haha. Men iallfall idag ere sugit väder och fredag. vet inte riktigt vad man ska göra. Tänkte faktist grilla till middagen men nehene det kommer nog inte gå så jävla bra om de fortfarande ska rinna vatten från himmlen.!
Ja som vanilgt är jag vitast på bilden, och om Elin läser dethär så ser du mitt grov fejk smile på bilden åt höger HAHA. Fick en kommentar innan fotot "MEN LEEEE DÅ" mmm men johojo så bra gick det. sarkasm-smilet kallar jag det!!!

 

Kommentarer
Postat av: Petter

Sofiero... .kom igen..

2009-06-12 @ 14:07:23
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0