Åhh stress!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅH! irriterande! Stressdag nr1 asså.. idag vaknade jag på morgonen o stressade till skolan , hade min första svenska lektion.. skit nervös. Men jag jobbade ju kl 5 och min lektion slutade halv 6.. KNAS I RIKSET! Så jag kom dit halv 4 och sa till läraren att ja va tvungen att gå strax efter 4.

Klockan blev 16.12 och jag tog mitt pick o pack o rusade ur klassrummet,, till tunnelbanan .. hem och hämtade bilen
GASADE SOM EN DÅRE och va framme på jobbet efter 17.00 .. bytte om som en kanin . snabbt som fan!

Sen när jag kom ner från omkläningsrummet helt fixad o klar för att jobba,. kom min chef o ba
-hej emilia vad gör du här?
Jag (andfådd) - JAG SKA JOBBA!!!! FÖRLÅT F:ÖR JAG E SEN!
chef- Men du jobbar inte idag., du är ledig för att du ska hinna med skolan?
vi pratade ju om det förut du och jag.
Jag- VA?? NEEEEEJ SLUTA!! usch va hemskt!

men han bjöd mig på en milkshake och nuggets , sen satt vi o prata en timme om livet bara o såna roliga grejer.. men ändå fyfan va hemskt det va.. Det e typ som när man tror man försovit sig, skyndar sig till skolan, sen får man veta att lektionen är inställd eller nåt. SUR KÄNSLA ASSÅ! uuuuuuuuuuuuuuuuuhj

nu ska jag äta potatisgratäng med nåt kött som pappa gjort. mmm gott

chingeling... TILL PETTER http://pttr.blogg.se

vad tyckte du om detta konstiga inlägg?? mihhihi pttr - petter utan vokaler


Kommentarer
Postat av: Petter

Petter utan vokaler här! Men alltså, i verkligheten heter jag bara petter..



Det var ett bra inlägg! Och milkshake är alltid gott. Åh, jag körde också fort som fan idag, för att hinna med tåget. Kanske inte så smart, min prövotid går ut igår!

Chingeling själv!

2009-03-19 @ 20:45:02
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

"går ut imorgon" menar jag!

2009-03-19 @ 21:20:57
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha du är allt för rolig. som sagt jag skulle göra vad som helst för att ha ditt schema nu haha! SES JU SNART FANSKAPET

2009-03-19 @ 22:43:36
URL: http://onathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0