Ballar av stål

Mitt nya favoritprogram - BALLAR AV STÅL!

Fyfan vad man skrattar, speciellt åt bitterfittan! Nour, min kärlek i livet. Det finns ingen härligare än henne. De som såg ballar av stål ivkäll 21.55 måste ha skrattat , annars ere något fel på er människor. Svenska humorprogram är riktigt roliga.. Parlamentet, ballar av stål och liknande.. hahaha jag har lovat Pttr att blogga lite, han blev lite sur på mig när jag inte uppdaterat liksom.. Men grattis Bitterfittan till din seger!! dU E VÄRD DET hiihhi

Jag har budat på för många grejer på tradera kommer inte ha råd att betala shit shit shit.. men som tur är ere löning på onsdag men endå.. pallar inte ha ångest. Onödiga grejer asså,. typ mjukiskläder för några hundra spänn man ba hehehe vad tänker man med liksom.. Hata tradera, fast ändå älskar jag det.

Imorn ska jag hämta ut lite grejer på posten som jag vunnit, minns inte vad jag vunnit så det blir som en liten födelsedags grej.. HIihhihi suprise!!!

Denhär helgen har faktist gått jävligt fort, har inte gjort ett jävla skit utom att jobba jobba jobba.. Och i lördags vare fan värst. Tro det eller ej men jag va värdinna och målade ungar som tigrar i ansiktet. Men det värsta va nog att jag själv va tvungen att vara målad som en tiger i fejjan. FYFAN VA HEMSKT! sen när jag skulle tvätta bort det för att gå hem, så gick det inte bort!! Jag va typ orangegul i hela ansiktet. som om ja va så .. asså att min hudfärg va så.. så jag ba vafan ska ja göra.. målade mig som en tiger igen ahhaha
hellre vara en tiger i ansiktet än en oragne gul hudad konstig människa hahah

Jag har kommit på en uppfinning,.. när jag va på väg hem tänkte jag på hur läskigt det egentligen är och hur stor risk det är att man blir överfallen. Och då tänkte jag på tårgas.. man ba ofta att tårgas e en bra grej..

Man har ju oftast tårgas i väskan, och det e inte så lätt att ta upp grejer ur väskan om man blir överfallen..
så jag har uppfunnit en supergrej. Men den tänker jag inte berätta om nu, jag måste studera lite närmare på min uppfinning för att se om den e bra.. tänk om typ petter skulle sno ideen från mig .. då jävlar hahahah

peace out mannen i landet

Kommentarer
Postat av: Petter

Ofta jag kommer sno idéer från dig! Den är säkert jättedålig, eller? Hmm, säg!! Jag ska storblogga snart!!

2009-03-23 @ 23:09:08
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0