Bilduppdatering

Eftersom jag fortfarande är sjuk, men inte sängliggande. Så passade jag på att städa mitt rum. Jag har en före och en efter bild hiihhi och sen lite andra konstiga bidler typ på när mamma borstar tänderna. Och sen en bild på mig o mamma i spegeln, sen lite utsiktsbilder från min balkong så det finns något att jämföra med när man kollar på Paint-bilden. HAHA.. sedan har jag även fotat min favorithylla i mitt rum. Försökte organisera lite där med. Gick väl inte så bra.. har så mkt skitgrejer men kan inte slängas. You know... minne-grejer och "kanske-är-nödvändiga-någon-gång-i-livet" - grejer.. hahah men aja se o njut ... Eller iofs, jag lägger upp de andra bilderna i nästa inlägg.. de här bilderna är bara på mitt rum haha pallar inte md värsta långa inlägget me bara bilder de blir så mkt.. eller jo.. jag lägger upp alla bilder fan orkar komplisera allting fan



FÖÖÖREEEEEEE



EFTERRRRRRRRRRRR

__________________________________________________________________








________________________________________________________________-

MAMMA BORSTAR TÄNDERNAAAAAAAAAAAA så dom blir fina o rena




Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah du är för söt! Fint rummet blev är så stoolt över dig!! söta mamma hälsa henne!! Snöstockholm!

2009-03-10 @ 21:15:09
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: Petter

Jävlar du, det var lite stökigt, eller rent nu!

2009-03-10 @ 23:59:01
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0