Glömde

Glömde bara säga en grej,. jag fick vykort från T, mysig hon e!! Jag blev jätteglad! JA ba åååh, läste det ett par gånger och svarade via sms .. vet inte om hon fick det. Men hoppas deet! Önskar iaf att jag också va i spanien o levde livet (nu ska ja leva livet, jag leva livet jag leva livet lalala).. jaa men iaf om du läser dethär så hoppas jag att du hare bäst..

Best wishes frånd in vän emilia  tjohej

fraser på spanska som du kan använda:

- Un cafe con leche (en kaffe med mjölk) .. ajuste du dricker inte kaffe..
-Un bocadillo con queso y jamon.. (en macka med ost o skinka)
- Hola (hej)
- para siempre mi amor (för alltid, min älskade) hahahahahahah

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0