Goodie goodie

Idag var jag och min kära moder jätteduktiga, vi simmade i västertorpshallen. 1000 meter, alltså en kilometer. det e fan riktigt duktigt. för mig som aldrig tränar annars alltså. Sen fikade vi med kaffe o bulle uppe på serveringen och så fick vi skjuts hem också. Hur bra är inte det! Hihhiih, underbart!! Jag ställde mig i bostadskön idag. ÄNTLIGEN, efter månader av uppskjutning. Nu väntas bara den där fakturan på 250 riksdaler. Uuu jag som är så pank, får typ ingen lön denna månad heller pga min semester jag tog förra månaden. Och så har jag ju börjat skolan också..

Men iallafall, Sen gikc jag ut med Saña, de va pisskallt ute så våra festisar blev till is hahaha men vi snackade och filosoferade om livets mening och att man ska ta dagen som den kommer och leva i nuet. Knas i rikset men de va skönt att snacka av sig med en vän som henne., Sañocho, det kommer gå bra skaru se.. kompis de går bra nu bra nu bra nu..

Jag och Saña blev jävlade idag,. vi fick veta allt om "Den rätte för Rosing" som vi älskar. DE SOM INTE VILL VETA, SLUTA LÄSA NU! *********Vi fick veta att allt egentligen var uppgjort. Linda hade redan hittat en kille utanför programmet, som hon blev kär i. Men eftersom hon skrivit på kontrakt med kanal5 var hon tvungen att "skådespela" sig genom programmet. Och till slut valde hon Hugo. Men de har ingenting ihop nu,. För er som läste även fast jag varnade. skyll er själva hahahahah elak jag e asså ..*********

Yeah..  jag har ingen bild att lägga upp idag.. tror jag.. eller  jo,. hahah en gammal bild på mig och Saña från när vi va 16 hahaha.. garva INTE!



sexiga vi e..

Kommentarer
Postat av: Petter

garvar



Men vadå, säg nu! Vad är det för cool uppfinning!?

Vi kanske kan bli rika!

2009-03-24 @ 22:41:16
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch! Ställa sig i bostadskö och träna... Sånt man borde göra men inte har tid eller ork för :P



2009-03-25 @ 15:41:15
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0