Helgen

Japp, helgen var faktist helt okej. Lagade mat åt familjen, (dessert ingick också), spelade yatzy, tog det lugnt och så. Idag började skolan. GUD! Jag va så jävla nervös att det inte va sant! Men när jag väl kom till Skanstull, mötte T.C mig. Haha då kände jag mig lugnare, sen försökte vi hitta till mitt klassrum där Geografi A skulle vara. Kom dit och fann ännu en vän. Nu vare ko lugnt .. tänkte jag. Men när lektionen börjat kände jag lite "ÅH NEJ VAD HAR JAG GETT IN MIG PÅ"-känsla. Och beslöt mig för att sitta kvar en stund och lyssna och iaktta alla människor som satt runtomkring mig. Till sist blev det för mycket och jag bestämde mig för att gå hem. Jag messade T.C och vi gick o käkade på en servering i Ringen. Jag åt bara en macka,. t.c. åt värsta pastagrejen med curry och kyckling. Fick lite ångest sen att jag inte tog nåt sånt.. haha. Men iallafall,. På onsdag ska jag tillbaks till skolan och ska då läsa Religion A, fyfan alltså..

Ångest.. varför gjorde jag itne allt i gymnasiet bara!? stördddddddd



Min hemmalagade wok med räkor i och biff, kunde inte bestämma mig så jag tog båda hahaha, sen lite minimajs, broccoli och zucchini (eller hur man stavar) sen typ .. aa lite mer grönsaker.



Min gudomliga efterrätt. Citronfromade med halloch och blåbär, samt lite choklad sås över. Fyfan vad gott det va, min brorsa tyckte inte om det så jag åt upp hans med! hahahaha

  

lite tråkiga ego bilder på mig..


jaa det var nog det för denhär gången., jag måste fan lägga upp mer grejer på tradera. cashen dom tas fan. de börjar ta slut i plånboken.. tjingelingggg

Kommentarer
Postat av: m.o

har du något och förtälja empan? hahaha ser något nytt här vem är t.c oulala´om det inte är en tjej dåra annars oulalal

2009-03-19 @ 13:37:25
Postat av: Stina

Mums va gott det ser ut!! :)

2009-03-22 @ 12:56:58
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0