Hemresa.se

Jahaja, snart dags för "hemresa". Fast egentligen inte hemresa. Jag beger mig bara från ett ställe till ett annat ställe. Ska inte hem ju, men jag viiiiiiill inte! Bussen går 11.30 från stationen. Vart ska jag hoppa av?! Vågar inte åka själv. Shit haha men iallafall det ordnar sig. Annars chekar jag in på hotell.

Melodifestivalen igår. Sarah Dawn Finer va ju asgrym.. värsta rösten! oj oj oj.
Agnes var okej., hade väl förväntat mig lite mer. Och sedan de där piloterna, usch vad de hade
kopierat hit o dit av alla möjliga dance låtar haha lite komiskt att man lät dem ställa upp.
Jag åt  glass, chips med dip och coca cola igår och självklart rökte vi massa ciggaretter!

inte bra emilia inte bra. men aja jag saknar vissa människor o de ganska jobbigt för jag
vet att jag betett mig som en idiot. Men hur säger man förlåt? Hur förklarar man på ett bra sätt
att man inte orkar hela tiden, att det blir för mkt. Men hur får man folk att förstå? Det e inte så
jävla lätt hela tiden o bara "hej ja mår dåligt det har hänt grejer hoppas du förstår".. det låter
ju som en jävligt dålig ursäkt bara. Åhh kan någon förklara eller på ngåot sätt hjälpa mig hur man
uttrycker sig när det gäller såna här dilemman.

blääääää..

facebook suger nuför tiden.. ingenting händer. Det e typ samma sak på msn. Jag har nog itne vart inne på msn
på några månader känns det som. FÖR DET SUGER. det enda som gäller nu är tradera.
Jag och min vän la upp massa annonser igår, skit mycket väskor o smycken o scarfs. Hoppas de blir
sålda till mijlonbelopp hahah.. älskar dig min vän.

peace i livet


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

I mina öron låter det inte som någon dålig ursäkt, utan som en BRA ursäkt.. :)

2009-03-01 @ 22:06:09
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: miiiiiiimsi

vadå vart ska du någonstans om inte hit ? du måste förtälja millan

2009-03-02 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0