Hej hopp gummisnopp hihi snuskigt ord

Jag orkar inte skriva så himla mycket idag så jag kan punkta upp de viktigaste roligaste mest störda grejer som har hänt på senaste tiden hahah.. Arash är min trogna läsare så jag dedikerar detta inlägg till honom...

trumvirvel lalalal

*  Igår kom Amy Diamond till mitt jobb och beställde mat. Jag blev glad haha och fnissade lite, det måste man alltid göra när man ser en "kändis". Andra kändisar som kommit är även Andreas Carlsson (från Idoljuryn), Hon brunetten från Telia reklamerna Anna eller vad hon heter, och sen någon mer rolig som jag inte kommer ihåg. Men det är kul varje gång nån sån kommer,.. hahaha

* Jag fick brev från skatteverket, behövde inte betala ett piss men får tillbaka ... SJU KR! woho ferre in the hood liksom. sju spänn.. kommer ju jävligt långt på det. Tack ni på skatteverket så jävla mkt hehehehe *fejkgarv*

* Inte så intressant så ni behöver inte läsa, men jag missade fitt greys anatomy igår. horskit.. jävla jobb.. allt e skit!

* Inte heller så intressant men jag åt våfflor igår för det va våffeldagen. med sylt o grädde MMM, lägger upp mina paparazzi bilder sen hahaha

* Buhu jag får ångest för att jag e elak mot petter, jag lovade att jag skulle berätta om min uppfinning men nu när jag tänker efter så är den så JÄVLA mesig och så jävla MENINGSLÖS att jag överväger mitt beslut om att berätta .. Jag kanske skriver det i en kommentar i petters blogg hahaha http://pttr.blogg.se .. för er som vill veta!

* Jag hade redovisning idag i skolan och jag va skitnervös ville kissa på mig o gråta o springa därifrån på samma gång. Men det gick tydligen bra, fick iaf positiv kritik.. lite negativt va att jag kollade ner i marken lite ofta.. men palla bry sig ingen e perfekt liksom. Den som tror den e perfekt kan slänga sig i väggen!

Jag e sugen på kaffe. tjo hopp


Kommentarer
Postat av: Petter

Kallade du mig just tinkywinky? Det kändes lite omanligt isåfall, kalla mig Dipsy! Ja, det hoppas jag, är galet nyfiken på din uppfinning nu!!



Jag får tillbaks 8tusen!! mohahah!

2009-03-25 @ 23:32:06
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Varsågod ;) Du får höra av dig sen och berätta hur blekningen blev! :)

2009-03-26 @ 07:28:37
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Petter

Berätta hemligheten någongång då!

Det var kladdkaka! Så jävla gott, med grädde då såklart. Säljer ni det där du jobbar!? Va!? Nä, skulle inte tro det, eller? Isåfall kommer jag!



Amy Diamond, coolt!

2009-03-26 @ 23:34:46
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Stina

Iiih! Jag hatar också att hålla redovisningar... Brukar resultera i att jag pratar på tok för fort :P

2009-03-27 @ 09:57:12
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0