Min plan

Att fylla tjugo är ändå ganska stort. Jag har bestämt mig för att förändra,. inte bara mig utan även materiella saker.
Här följer en lista på vad som skall ske dagen jag fyller tjugo, den 8 april...och därefter.

Sluta röka
♣Börja motionera regelbundet
♣Ändra mina matvanor
♣Sluta vara otrogen mot mig själv
♣Sluta ljuga för mig själv
♣Vara så ärlig som möjligt
♣Byta mobilnummer
♣Söka jobb på allvar
♣Söka lägenhet på allvar
♣Plugga ordentligt!!
♣Spara pengar
♣Resa/utforska livet mer
♣Slänga gamla kläder och saker som påminner om det förflutna
♣Se framåt och inte ältas av det gamla
♣Inte lova för mycket och sedan inte kunna hålla det

Av dessa 15 saker, så blir jag

-nöjd om jag uppfyller 6 av dem
-överraskad om jag uppfyller 10 av dem
-chockad om jag klarar mer än 10


ännu ett brev till mig själv från mig själv.

fyfan emilia du suger som fan börja ta tag i livet o bete dig som en normal människa fan skit i domdär dåliga människorna . Du kan bättre, du vet bättre och du förtjänar bättre. GÅ VIDARE! Se vilka vänner som ställer upp och vilka som inte gör. Be om förlåtelse till dem du har svikit. Men ta dig inte vatten över huvudet och tro att du kan lösa allting snabbt. Och ta för guds skull inte kontakt med nya människor förrns du avslutat ditt gamla kapitel.
Pusha dig själv, du vet själv att du kan OM du vill och OM du orkar. Tro på dig själv!


Kommentarer
Postat av: muntis

2009-04-01 @ 17:28:19
URL: http://muntis.blogg.se/
Postat av: muntis

Du ögar dig själv face

2009-04-01 @ 17:28:38
URL: http://muntis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0