Nathalie

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

N, min hjärtevän, mitt allt, min familj! Systern jag aldrig fick. Ibland gör det mig ledsen att du inte är här. Jag vet att det låter egoistiskt. Du vet att jag är jätteglad för din skull. Men det handlar om de små stunderna jag fortfarande inte "kommit över". Vi fanns några minuter från varandra och kunde träffas när som helst. Och just när jag känner sådär. Så är du 60 mil bort. Jag måste nog börja bearbeta detta haha innan jag får psyk ryck.

Du kommer, den 2a .. om 4 dagar. Det känns som en evighet. Jag längtar och längtar. Ibland gråter jag. Inte för att du inte är där. Utan för att .. jag vet inte. Det känns sorgligt ibland bara. Vet att vi pratar i telefon varje dag. JAg vet att jag kan ringa lite för ofta o störa ditt hemmafruliv hahaha ne skoja men alltså. Det känns tomt, jävligt tomt. Jag känner att jag har spårat ur., inte på gund av dig haha men .. du vet hur jag blir ibland. Tur att du kommer snart, behöver dig storasyster. Som sätter mig på plats och lär mig saker.

Ibland kommer låtar i bilen, som vi hatar. Destinaion unknown tillexempel, då brister jag ut i asgarv och tänker på dig.
Och när vi sjunger Anastacia i bilen med våra fula röster så högt vi kan. Tur att ingen hör. Utan dig skulle jag inte vilja leva. Du har blivit en del av mig. På riktigt alltså. Ville bara att du skulle veta ...

Egentligen hade jag skrivit detta i ett brev, du vet som man postar på posten men visste inte om det skulle komma fram innan du ko mhem. Så jag tänkte att det är större chans att du läser det här.

Love you min bästa vän,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Petter

Hur kan man hata destination unknown och gilla Anastacia? Come On!

2009-03-29 @ 22:22:07
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0