Nathalie

Nathalie, Natti, Natta, osv osv.. Jag pratade om dig idag. Med min faster. Hon flyttade ju till U.S.A som tjugoåring och kom tillbaks som förtifyra. Hoppas inte att du gör så. sticker någonstans utanför Svea Rike och kommer tillbaks när du e i äldre dar. Skönt att ha dig inrikes iaf., 60 mil, vad är det?! Ingenting typ,. Jag måste bara lära mig att bota flygrädslan, och samla ihop lite mer slantar i bössan. Så kan jag komma från mig till dig på typ en timme. :(

Saknar våra promenader så himla mycket. Tänkte på det idag, för idag är det sol som fan här i sthlm, riktigt vårväder! Torrt på marken och alla är ute o promenerar! Men jag ska gå ut med någon annan antar jag, eller själv. Det är inte långt kvar till sdu kommer men ändå, saknaden är stor. Nu ska jag äta nudlar,. miss you.

slutar med ett citat..

"Du e fett stroppig och falsk"

Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha eller hur, jag kan inte sluta. har as mycket i min garderob som jag inte använder som jag ska sälja nu, ska lägga ut det i bloggen också. håll ögonen öppna :D Vad heter du på tradera? :D Kan hålla utkik efter dig :D

2009-03-17 @ 21:28:39
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh, varför skulle jag använda tandkräm mot missfärgningar? Det är ju befängt, mina tänder är vitare än vitast! Höh.



Men du har en poäng, ska skriva ett bra inlägg nu! Inge tråk här inte!!

2009-03-17 @ 21:50:46
Postat av: Petter

Tigrar och delfiner är ju aldrig fel iofs, det får man aldrig för mycket av! Men inte high-heels heller! Fast kan jag ha det? Som kille liksom, sänder det inte lite femenina signaler? Äh, det blir nog BR leksaker, så kan jag köpa massa leksaker!



Så mina skolinlägg är tråkiga? Ja, jag vet! Du får bli min bloggcoach, säga vad som är intressant, du är min kontakt till läsarna så att säga, gimme tips!

2009-03-17 @ 23:02:30
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tycker att de var ett gulligt inlägg iaf :@ hahah skoj :D

2009-03-19 @ 22:45:01
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-19 @ 22:46:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0