Oj oj

Jahaja då vare fredag, fast inte vilken fredag som helst. Fredag den 13e, "emilia-är-fortfarande-sjuk"-fredag.
"Emilia-kommer-inte-göra-nånting"-fredag.. Men vafan jag har lite bilder från i onsdags,. Vi va hos L, massa brudar haha vi hade jättekul. Satt o snacka massa skit o så. :D Tänkte bara uppdatera lite kort med bilder o så..

SEN! BLEV JAG GLAD IDAG AV EN SAK! Jag tittade på Oprah, där de pratade om ett land som hette Mauretanien. Där är det väldigt attraktivt att vara överviktig, ha bristningar och vara skild. VILKEN DRÖM!
Att vara smal i Mauretanien är tydligen oattraktivt och det är få smala kvinnor som får män. Överviktighet är alltså någonting som anses vara förförande och utomordentligt sexigt. Fatta det liksom! Ju mer gånger man har skilt sig desto attraktivare är man. Man ba va?! Om det går snett för mig i livet kommer jag fan flytta dit!

Hahaha men ärligt talat, och varje gång man skiljer sig så ordnas det värsta festen o sånt.. fan va nice :D
FETT IS HETT liksom.. :D



Chingeling.. bästa ungen i världen, och min vän kom med på en bild däruppe. hottie hottie baby haha sen ere nån jävla bild på mig fattar inte.. hahahah

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah jag såg oxå de på operah haha :P helt bra ju!

är det dina ben? :D

2009-03-13 @ 20:19:39
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahah jag såg oxå de på operah haha :P helt bra ju!

är det dina ben? :D

2009-03-13 @ 20:20:23
URL: http://onathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa de ere hahah, visste vare coolt d där me oprah greejen man ba ååå ska åka dit nån gång när ja e tjock o skild

2009-03-13 @ 21:17:42
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Jag skulle vara sämst i Mauretanien, gällande övervikteriet. Är sämst på att lägga på mig. Ingen skill. =(

2009-03-14 @ 13:18:42
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Mi

wtf haha hamnade ni i källaren or what?

2009-03-14 @ 17:17:12
Postat av: Emilia

haha jaaa i henkes port. typ hhaha de va så kallt ute att man fick ryck

2009-03-14 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0