Passa på

jag älskar ordet passa på! Det är sååå spännande. Man blir nyfiken när någon säger "Jag tänkte passa på att.." eller, "då kan vi passa på att.." . SÅ nu tänkte jag passa på att lägga upp bilder från malmövistelsen. inte för att det e så många bilder men endå. Alla är konstiga som vanligt,. Jag vill bara åka tillbaka.

Idag fick jag en gråtattack, mamma med. Vi pratade om livet. Allt sög. Men det blev lite bättre, men inte helt.
Jag kollade på Den rätte för Rosing. Man ba hej Hugoooooooo.. hehe ok.

Saknaden är stor efter många. Jag har sabbat så mkt. Förlorat kontakten med så många.
Jag vill träffa Dannie, det va typ hundra år sedan. Sedan måste jag bara träffa Terran. Det va också hundra miljarder år sedan. Hon åker på fredag :( fan asså, jag e dum i huvet. Tar aldrig vara på tiden man har med sina vänner, jag och terran va värsta tajta förut under skoltiden. Nu känner jag mig som en idiot som bara låtit allt glida iväg, itll landet ingenstans typ. Om du läser detta Terese Eva Margareta så vill jag bara att du ska veta att jag saknar dig och att jag ångrar att vi gled isär fan. Detta gäller självfallet inte ENDAST dig. men mest dig... love you min vän..





Jag älskar dig N, tillsammans är vi bäst.. och hegeår också fan... tack återigen för att
jag fick stanna hos er, det betydde mer än guld. och diamanter o allt sånt..

LOVE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mer än Terese saknar du? :)

2009-03-04 @ 10:31:30
Postat av: Emilia

Eftersom det är så himla många jag har stött bort, så vill jag inte publicera alla namn. Men som jag skrivit i mina tidigare inlägg så är jag hemskt ledsen för allt som hänt. Och tycker inte att det är nödvändigt att publicera alla namn. De som jag vänt ryggen till vet nog att jag syftar på dem.

2009-03-04 @ 11:51:21
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta kontakt med dom igen då? Alla förtjänar ju en andra chans och det är det ju aldrig försent för.

2009-03-04 @ 11:56:26
Postat av: Emilia

Ja, jag har börjat lite smått men kan inte göra allt på en gång, det är jobbigt för mig också. Det är JAG som måste be om ursäkt, det är inte min starka sida må jag säga. Men jag är på god väg. Man tar dagen som den kommer, man kan inte göra allt på en o samma dag.

2009-03-04 @ 12:00:27
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Dannie

jag vill träffa dig med söööööt <3

2009-03-10 @ 21:07:35
URL: http://dap.blogg.se/
Postat av: Dannie

busy woman, fan hatar dig orre

2009-03-10 @ 21:07:53
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0