Sommar

Idag hittade jag ett par skor från skopunkten som kostar 299kr assnygga fast jag e pank som fan in i helvete så ja får väl antingen önska mig dem till födelsedagspresent ( DEN 8 APRIL FYLLER JAG 20 BARA SÅ ALLA VET ).

Och sen hittade jag en asmysig klänning på nelly.com för 369kr. VILL HA! :( :( :(

    

Man ba hej snyyyyyyggt .. måste ha till sommaren.. sedan får man ju absolut inte glömma dessa grejer
som också är måste-ha-grejer... Mischa Bartons egendesignade väska. Och Bina-skorna som jag kallar dom.. bara för att Bina har dom hahahha

  

Mischa barton väskan hittas på nelly.com för 999sek
Bina skorna hittade jag på tradera men har ej köpt dom :( Budet ligger på 199sek


 Även dessa skor från tradera :( sötaaaaaa sen har jag hittat skor
på Bianco, fast de hittade jag ingen bild på.. fan dem e skitsnygga måste ha dom! 500spänn typ..

ajja livet går vidaer hahaha

Idag fick jag en digital kamera från pappa, HELT OTIPPAT ! tänkte bara visa hur den ser ut hihihihi



den e på laddning nu men iaf.. :D:D:D wohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0